Monday, October 17, 2011

my first doodle expecially for Nisa Zul

awak !!! saya dah berjaya lukis doodle.. fenat ni... ada kesilapan teknikal tadi, tu yang lambat sikit tuh.. huhu.. okay, doodle atie yang first ni atie bagi kepada my beloved friend Nisa Zul .. thanks sebab sudi jadi kawan saya and layan kerenah saya.. heee.. sayang awak... muaahhhhh..

nisa, ni version awk pakai selendang tau.. bukan seladang jadinye ye, jadi bertambah ayu dan comel.. kan saya dah cakap tadi, mesti comel punya laa.. tak percaya nanti awk tengok.. silalah bangga, awk org first yang dapat doodle dari saya.. hehehehe...

^_^   --->   ^_^

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
(^_^)
"
"
"
"
"
"
"
tadaaaaaa.. comelkan.. untuk awak Nisa Zul...

saksikan lagi doodle2 comel dari atie.. hahaha.. semangat ni sebab baru belajar buat doodle kan.. so sape yang tak tau lagi, jom blaja then buat doodle sama2.. best sebab dpt buat doodle yg comel2.. okbai...


Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

1 comment:

Nisa Zul said...

hahaha... selendang kah itu!?? huhuhu...
thanks dear.. appreciate it so much!