Saturday, October 1, 2011

selamat pagi dunia

hari berganti hari, bulan berganti bulan, tahun berganti tahun.. hari ini kita dah masuk bulan yang baru.. semoga bulan ni memberikan seribu pengalaman dan pengertian kepada korang semua.. hari ni takde quotes untuk korang semua sebab atie takde perasaan la hari ni.. heee..

gastrik dah menyerang pagi2 lagi.. semalam pun makan sekadar alas perut je.. serius takde selera.. urgghh, sungguh perasaan yang control makan atie sekarang.. kenapa la tiba2 nak rasa macam ni pulak.. sebelum ni takde pun.. adeii, pelik2..

sorry for all the merepek'an' ni.. tak tahu nak taip apa actually but still nak menaip.. kalau boleh nak panjang berjela2 sebab nak korang tau hati atie yang tengah kacau bilau ni macam ayat and perkataan dalam entri ni.. huhu.. merepek kejap sambil dengar lagu and tahan sakit gastrik ni.. ubat tinggal kat kolej pulak.. malas pergi farmasi beli ubat.. biarlah, dah lali pun and again, nobody cares about it but not my friend.. maaf, atie dah buat dia risau pagi2 ni.. atie baru je lepas kena marah dengan dia.. isk isk, nak nangis dah..

sorry la weh, aku tak minta pun sakit ni tapi dia dah nak datang and also aku bukan sengaja pun tinggalkan ubat.. memang dah nak tertinggal.. now dia dah merajuk dengan atie.. macam mana ni.. sedihnya.. nak nangis ni.. isk isk isk.. jangan la marah, jangan la merajuk.. kalau kau merajuk dengan aku, takde sape dah nak take care pasal aku.. jangan la macam ni.. sedih aku pagi2 ni.. nanti tak makan kau jugak yang marah.. jangan la bagi aku down hari ni.. kan aku dah cakap tadi, sekarang perasaan aku yang kawal makan aku.. so please don't make me feel down..

it's like a nightmare now.. why can't it just gone like wind.. sometimes I need a break for myself.. I think it such a long time I didn't get enough rest.. I really need it now.. please take me away...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku