Monday, February 1, 2016

12 years




As time pass, dah lebih 12 tahun aku kenal korang.. walaupun masa mula2 jumpa kita semua x rapat.. masing2 dgn geng sendiri, and then tiba2 kita jadi rapat... kalau x silap start form 3 kita rapat sebab masing2 ponteng terawih.. ahahah... 

Lepas habis F5, rasanya boleh dikira brapa kali kita dapat keluar berempat je..  eventho boleh dikira brape kali but aku bersyukur ada jugak masa kita semua jumpa and lepak cerita macam2..

And aku bersyukur sangat sebab korang banyak bg sokongan and nasihat dekat aku.. walaupun kita jarang jumpa tp still contact... masa yg kita luangkan bersama kita mmg manfaatkan btol2...

Paling latest kita semua jumpa masa temankan mied dekt rumah sewa dia..  eventho macam2 dugaan but still aku hargai sbb kita semua dapat berkumpul...  padahal bukan buat apa sangat pn tapi bila dh jumpa tu kan, mcm2 cerita keluar.. 

Kalau ikutkn, banyak lagi tu nk cerita tp aku prefer kita ceritabenda seronok2 dr benda yg sedih2 sbb masa kita ada pn sekejap je...


In shaa allah bila kita semua kumpul lg and ada banyak masa, kita sembang lg banyak2...  aku sayang korang lillah hi taala...




Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: