Thursday, February 4, 2016

sahabat

wahai sahabat...

dulu kita slalu ketawa sama2, sedih sama2, marah sama2 & saling perli memerli...  dulu walaupun kau dgn aku jauh tp kita still contact even x slalu..  kau selalu ada bila aku perlukan kau and aku slalu ada bila kau perlukan seseorang untuk mendengar..

semalam aku br cerita dgn kau apa yg aku rasa tp peliknya aku rasa kau jauh dr aku..  and mybe aku senang becerita dgn kau smlm sbb bg aku kau org asing...

kau katakan kau hadapi masalah and terpaksa bawa diri...  aku ni bukan sahabat kau ke?? aku ni siapa??

jujur aku katakan yg aku sgt terkilan dgn kau..  sia2 apa yg kita pegang selama ni..

AKU DGN KAU BUKAN KAWAN, KITA SAHABAT..

bukan ke itu gunanya sahabat.. tempat kau cerita masalah,tempat kau dengar nasihat..  eventho apa yg kau dapat dr aku hanya marah and perli tp disebalik semua tu aku cuma nak kau move on dgn hidup kau and bahagia...

maaf sahabat, aku susah nk rasa kau sahabat aku skrg...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: