Tuesday, January 25, 2011

exam week...

yey, exam week... tiba masa utk study.... mls nk pikir benda lain.. exam first.. thanks to umar yg bg nasihat kat atie.. atie hargai sume tu... insyaallah, I will try my best utk x pikir sumer tu.. buang masa je kan bergaduh ni.. biarlah org nk busuk hati ngn kite ke apa ke, semua tu akan terbalas jugak..


okay, stop with that crap... atie skrg ni nk story sikit bout something... hurm, tiba2 atie termimpi arwah opah atie.. mb coz td tengok cite ALI BABA BUJANG LAPOK.. opah suka sgt tgk cite tu.. tgk beribu kali pn x kan jemu.. I miss u opah... really miss u.... semoga opah tenang disana....


thanks a lot to lina yg selalu bg atie kata2 semamngat... I will do the best dear... insyaallah...  love you lina amalina.. and x lupa juga pada kau ryan... aku tau kau sentiasa akan sokong aku dr belakang walau apa pn terjadi.. thanks yan.. kau la kawan aku dunia akhirat.. aku sayang kau lebih.. * minta maaf atas penggunaan aku......


atie rasa, tu je kot yg atie nk cakap...  malas nk bebel panjang2 plak kali ni .. mmg la x bebel pnjg, sbb kali ni atie x marah kt spe2.. dah la, nk stop semua karut marut tu... malas da nk letak entri marah2.. penat dah cwb soalan dr kwn blogger kenapa atie marah2.. hihihi.. x de pape korang.. biasa la, hidup ni bukan slalu happy je.. ada suka dan duka die kn... sama juga mcm LIFE korang... btol x... okay la.. atie nak tidur dlu.. esk nk study.. atie ada exam.. wish me luck okay.... daaa...


kamar tulisku, coretan diriku, rentetan hidupku...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: