Tuesday, July 10, 2012

headache


x hilang lagi beban sakit kepala ni.. sakit ni datang bila tengah2 malam plak tu sampaikan atie terbangun dari tidur.. argghh, sakit tau.. nak makan ubat, mama x bg sebab mggu lepas rasanya 6 biji panadol dah atie telan sebab sakit tengah2 malam.. abah pun bising sebb atie slalu makan ubat.. hmmm...

ni malam2 org sedap tidur, atie plak terbangun sebab sakit kepala.. sakit hati pasal semalam x habis lg ni, bertambah lagi sakit hati.. eee, geramm..

stok minyak kapak pun dah nak habis.. ni leher lenguh2 pulak.. adeii, ada saja lah sakit malam2 ni.. mcm x de masa lain pulak nk sakit ni.. dah la penat keluar dr petang sampai malam tadi x habis lagi, ni tambah pulak sakit tengah2 pagi..

klah, atie nak try tidur dulu.. mne yg atie sempat blogwalk tu sempatlah.. klu x sempat esok atie bw kay..okbai..



Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

2 comments:

Miss Hidy said...

jgn stress sangt...bila pk macam2 migrain will come..get well soon sis..=)

Atie Zakaria said...

@Miss Hidy x fikir mcm2 pun tp tu lah nk sakit jugak.. subuh td pn dh mengalah terpaksa jugk mkn panadol... hurmm.. insyaallah.. thanks...