Monday, December 20, 2010

I'm back...

assalamualaikum..... morning all... atie dah lama kn x jenguk2 korang.. huhuhu.. atie x de kat rumah or kolej la darl.. atie pergi mkn angin with my family.. lama la jugak.. 3 hari 2 mlm.. atie ada banyak nk story kat korang.. tp not now cz skrg atie on9 gula lappy my housemate.. lappy atie buat masaalah pulak.. so x dpt nk upload gambar2 utk tatapan korang....


atie pn ada gak story malang yg nk story kat korang.. mmg betul2 malang la nasib atie.. huhuhu... kalau korang bc story malang atie tu, mesti korang menangis gelak puas2... haih, nasib.. nasib...  


pun lg 1 nasib lappy atie rosak.. adess, patah tangan la atie mcm ni... kalau atie lama x jenguk korang, jgn marah okay.. nnt lappy dah okay, atie BW puas.. (^_~)....... okay, atie nak masak dlu.. lapar la pulak.. hehehehe.. daaaa....


kamar tulisku, coretan diriku, rentetan hidupku...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

2 comments:

Aizuddin Hanis said...

ciannye...xpe..sabar er...wah nak msk ape?..msti sdp..

P/S : baca entry baru "( A H 7 ): Kenapa Nak Bunuh Diri?"

~~su manje~~~ said...

su support sis..
alhamdulillah sis dah kembali...
keep blogging sis