Wednesday, December 29, 2010

why ?

why ?? why ?? and why ?? aiceh, speaking plak.. back to bahasaku.. kenapa ?? kenapa ?? dan kenapa ?? kenapalah setiap kali itu berlaku, atie mesti kena headache... and then kadang2 melarat to migrain.. sakit woooo... ni nasib baik la my room mate br beli koyok.. dpt la mintx sikit.... 


actually, atie just x nk doa pikir yg atie nk tarik perhatian dia.. it's not like that.. I dunno why, when all this happen * u know what... I will have headache.. not my fault.. mybe cz I think to much.. to too much.... but it still not my fault... atie x nak simpati or kesian... it just a mormal sickness that I have to face all the time... u know that rite... ohh, biasa la... org kan slalu sakit2 mcm ni...


jgn salah faham ye disini... atie x perlukn simpati dr sesiapa.. i can make it by myself... huh, sakit kepala ni makin menjadi pulak.. nmppk mcm koyok dah x memberi apa2 kesan... nak telan panadol, panadol dah abis... malangnye nasib... hurm, it's okay.. tido nnt baik la tu kot... nite all.. miss u ... daa...


kamar tulisku, coretan diriku, rentetan hidupku...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: