Saturday, December 4, 2010

kepulangan yg dinantikan

yeay, hari ni abah balik dari bandung.. dah 3 hari rumah ni sunyi coz x de bebelan dr abah ngn mama.. hehehehe.. nampak sgt anak2 mereka ni nakal dan pemalas.. huhuhuhu.. abah balik hari ni but atie x tau la plak flight abah kul bape... hurm, papehal tgu abah sampai rumah je la...


adik plak tiba2 xcited nak sambut abah... suruh atie masak macam2 bagai... adeii, nak masak apa plak ?? dalam peti ais tu ada ikan dgn daging.. daging korban masa raya hari tu x abis lagi.. heeeee.. nmpk sgt malas masak.. bukan malas masak.. atie masak, just malas nak makan daging yg liat2.. so kena rebus dulu.. nak rebus kena guna periuk khas.. atie x khatam lagi la blaja guna periuk khas tu dgn mama..


so, now I'm waiting for my lovely dad.. heeee.. seronoknya abah nak balik.. x de la atie risau lagi nk tidur malam coz dah ada abah kat rumah.. but mama still kat PLKN Jugra.. hari selasa br balik.. tp masa tu atie dah x de coz dah balik kolej.. urgghh, malasnya nk blk kolej.. but I have to.. hurm....


kamar tulisku, coretan diriku, rentetan hidupku
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

2 comments:

Azam Fadli said...

kim salam paarent 'kita' ea:p...
hahahah

bLog atiE said...

sejak bile plak parest atie jd parent kita..
kita tu means what ??