Tuesday, November 2, 2010

1000 ++

aku nak ucap thanks kat korang semua coz selalu jengah blog aku yang buruk ni sampaikan bilangan orang yang menjengah blog aku ni dah capai 1000++ in just 17 hari.. thanks banyak2 ye korang2 semua.. aku minta maaf kalau sepanjang aku berblogging ni ada yang terasa hati or sakit hati.. and kepada sesiapa yang senyap2 stalk blog aku tu, tak kira musuh or kawan2, teruskan stalk anda.. aku suka korang stalk aku ni.. mana tau aku tulis luahan hati aku ni ada kena mengena nagn korang ke, dapat la jugak korang tau coz kalau nak dengar dari mulut aku sendiri haram la kan.. heeee.. yes aku memang suka pendam2 .. korang ada masalah ke dengan tu ?? kalau ada masalah, tak payah kawan dengan aku lagi.. heee...


and to all. aku minta maaf coz malam ni tak dapat nak blogwalking coz berukband amatlah slow dari kura2.. sorry ok... salam.. daaa... aku nak tengok tv sementara nak tunggu mata ni mengantuk...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: