Monday, November 1, 2010

november

di malam yang dingin ini, ingin aku ucapkan selamat menempuhi hidup di bulan november.. tak kira susah , senang, sedih, gembira, sihat atau sakit, tabahlah hadapinya.. aku cakap semua ni bukan untuk korang yang baca blog aku saja, aku cakap untuk aku jugak.. aku harap diri aku dan korang semua tabah okay tempuh hari2 yang mendatang..


esok aku nak balik banting dah.. bermulalah hari2 yang bosan di rumah tanpa buat apa2.. insyaalah kalau diberi keizinan, aku nak berbisnes di rumah sementara cuti semester ni.. aku  buat semua ni coz aku serik menunggu handphone aku untuk berdering kerna aku tahu semua tu takkan berlaku.. aku serik juga merindu orang.. daripada aku kecewa dan melayan perasaan, it's better if I ignore all that and just teruskan hidup... simple rite.. aku minta sokongan dari korang semua.. heeee...


dikesempatan ini jugak aku nak bagitahu awal2 if aku tak dapat nak blogwalking kat korang punye blog coz I know that berukband kat rumah tu slow.. kalah kura2 tau tak.. so if korang tengok aku update blog but tak blogwalking too ur glog, sorry ok.. amat2lah lambat loadingnye.. betul ni.. tak tipu.. kalau tak percaya, tunggu la bila aku balik rumah, mesti aku mencarut pada broadband.. huhuhu.. not to you all...


owh lupa nak cakap, hari ni abang maintenence datang rumah aku betulkan kipas siling but aku rasa kipas baru ni macam kipas lama je.. on 3 pun macam on 1 je.. but takpelah.. asalkan kipas ni bergerak.. takdelah kami kepanasan lagi *walaupun rasanya macam tiada beza... huhuhu...


rindu aku kepada mied, ryan and masturah semakin mendalam.. hahahaha.. they are my BFF... weh, aku rindu korang.. tak sabar nak jumpa korang balik nanti... miss u all babe.. anis and maisarah, lama tak dengar cerita korang.. miss you all too... dayah, kau balik kg bandar tak nanti.. kalau balik, hangout sama2 ek...


owh, I really2 want to go to Morib.. please someone bring me there.. dengar cerita dah cantik dah morib.. mula2 sampai banting, punyalah aku adore gila dengan morib tu.. after pantai kelanang wujud, morib dilupakan.. but now, morib dah lawa, tapi aku tak sampai lagi kat situ.. heee.. balik nanti nak pergi la .. merempit ke sana.. hahaha.. alone kot coz my bro still sekolah la.. but it's okay, aku dah besar.. pandai jaga diri.. hehehehe.. but minta permission mama dulu, kalau mama bagi, aku pergi la, kalau tak bagi, minta permission abah pulak.. abah mesti bagi coz he know that her daughter dah dewasa... heeeee...


now tunggu masa je nak terlelap... dah ngantuk da ni.. sorry aku tak dapat blogwalking pagi2 ni.. nak tidur awal.. okay, daaaa....
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku