Tuesday, November 2, 2010

tom yam daging

uit2... syaza, farah and aida... jangan jealouse, aku baru lepas masak tom yam daging kat rumah coz kat rumah aku gas ada and kettle nak masak air belum meletup lagi.. hurm wondering, apa yang korang makan pagi2 buta ni.. hhhmmmppp...


disebabkan aku belum makan and tiba2 terasa lapar, dengan rajinnya aku masak tom yam daging tadi..  tak payah la tau resepinya macam mana.. masak tom yam je, of course la korang tau rite ?? aku pun tadi main campak je apa yang ada.. sedap2 tak sedap belakang cerita.. janji perut aku yang berlagu ni dapat diisi..


burrppp * tak senonoh... alhamdulillah... kenyang juga.. heee.. ada lebih banyak lagi tu.. sape nak bagitahu aku cepat.. nanti aku pos laju kat korang.. heeee..  (^_^) ...  


hari ni aku tidur kat ruang tamu... isk isk isk.. adik aku yang paling kecik dah tidur kat bilik aku.. so terpaksalah aku tidur kat depan.. takpe la, aku mengalah, lagipun kalau aku takde kat rumah, memang dia la yang tidur kat bilik aku.. bilik aku tu jadi bilik beku coz aircond dia kuat sangat.. aku sendiri pun tak guna aircond bila duduk dalam bilik.. tak tahan sejuk okay.. yup, aku memang spesis yang tak tahan sejuk.. kalau naik bas tu, sekejap je tangan dah sejuk.. takpun kaki aku beku macam ais.. tak percaya tanya 'dia'...


best jugak tidur kat ruang tamu, dapat tengok kolam ikan buatan abah .. dengar bunyi air mengalir sambil2 tu main la dengan ikan2.. heeee.. ikan tu sampai da naik boring sebab asyik muka aku je muncul.. agak2 kalau ikan tu boleh muntah purple, air kolam tu mesti jadi kotor dah.. huhuhu..


now kat sini hujan.. kalau tidur ni, sedapnya.. kejap lagi insyaallah aku tidur coz kat tv pun da takde citer best.. tapi aku macam tersangkut je tengok cerita korea PERSONAL TASTE... adei, tak tahu la pukul berapa aku tidur ni.. okay la semua.. nite.. daaa...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: