Saturday, November 6, 2010

bunga

owh, kali ni atie terpengaruh dengan blog ijah entri yang ni  .......   ijah story bout bunga tulip favorite dia.. ish, tak boleh jadi ni.. atie pn nak story jugak pasal bunga kesayangan atie... treeenngggggg... teng teng.. gimik sikit...

LILI PUTIH

tegas atie nyatakan disini.. tiada bunga lain yang dapat menggantikan lili putih even roses also...  atie tak tahu lili putih ni wujud kat mana tapi atie memang minat sangat2 kat lili putih ni.. lili putih ni ada 2 shape.. atie suka shape yang macam ni....

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

sweetkan bunga lili ni.. nampak putih, bersih and suci.. kahwin nanti pun atie nak guna bunga lili.. tema putih hitam.. uiiii, best tu... baru nampak ganas gempak...

okay la, abis membebel.. jom blogwalking.. daaaa...


Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

4 comments:

VEHEMENT said...

Wah good post... Ni aku punya artikel yang berhubungan Seribu Bahasa Bunga

Comment-comment dipostingan aku ya...

miszlullaby said...

banyaknye psal insomnia ni ek..hihi...ML nak tido awal la..kikiki...tp salu end up main game kat hp.kikiki...

bLog atiE said...

huhuhu.. tak perasan plak atie..
but i love white lili.. vehement nak bagi kat atie ke?

bLog atiE said...

ML sama mcm adk atie la...
tido lmbt cz main game..
huhuhu..