Monday, November 1, 2010

takde kerja

tettttt... aku tak tidur lagi.. ni semua coz melayan cerita kat tb (television) la tadi... cerita kak kiah yer.. best and kelakar.. tonton dengan farah okay.. heeeee...  disebabkan aku takde kerja, so aku buat la something dengan tenang hatinya.. huhuhu.. nak tahu tak aku buat apa ?? okay scroll down yer.. agak2 saper yang ada sakit jantung tu, tak payah la tengok, takut hangpa sumo terkezut jaaa... heee.. and agak2 malas nak scroll down, hangpa nampak tak tanda pangkah kat atas belah kanan tu, hangpa klik ja.. terus hilang blog aku ni.. jangan mutah ungu ek korang...


"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"


yeay, cik lady atie jadi hantu.. hahahaha

ehh bukan senang tau aku nak merajinkan diri letak bedak sejuk kat muka ni... amacam, comel tak ?? hahahaha.. macam hantu pontianak pun ada... tapi yang muslimah okay coz pakai selendang... * pssstt, selendang tu beli kat danau kota.. huhuhu...

no no no.. ini spesis hantu baik2 punya.. tak ganggu orang.. orang je selalu ganggu dia.. hahahaha.. *perasan... kita ni kadang2 kena perasan sendiri jugak.. siapa nak puji diri sendiri kalau bukan diri sendiri.. orang lain yang puji kau, kau atau kau tu selalunya mungkin ih=khlas tapi yang sebenarnya mereka hanya nak menjaga hati kita.. betul tak ?? korang pun buat macam tu rite.. aku tak nafikan aku pun buat macam tu.. that why aku taip kat sini..  okay2, aku nak jamu korang dengan gambar aku lagi.. agak2 nak muntah hitam pulak, tutup je la blog aku and malas la aku nak cakap macam mana caranya.. pandai2 korang la ek... apalagi, scrool down lah....

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

harrrrrr, terkezut tak.. aku besarkan mata.. hehehhe.. cakap la terkejut.. panat tau aku berdrama sorang2 depan webcame nak buat mata bulat ni.. tapi bulat tak bulat sangat la.. hehehehe..

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

berusaha tau aku nak pandang webcame ni.. masa ni mata dah pedih coz bedak sejuk ni dah kering and bila kena kipas, masuk la dalam mata aku.. kan dah pedih.. tengok, betapa berusahanya aku nak buat mata besar ni walaupun aku tau mata aku tak sebesar mana pun.. tapi aku nak jugak besarkan mata.. biarla, mata aku, apa korang sibuk.. hehehehe, jangan mara...

cukup2 la ek.. nanti korang pengsan terus kalau tengok gambar aku banyak2.. aku tak nak BERTANGGUNGJAWAB okay !!! non of my business coz aku dah suruh awal2 tutup blog ni kalau tak sanggup tengok kan ? kan ? kan ? hehehehe.. okay laa.. nak tidur... ngantuk dah.. daaaa....



Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku