Thursday, November 4, 2010

tahniah top 50 follower atie

woot woot... * pinjam tagline faiz tapit jap... huhuhu..  tahniah atie ucapkan kepada all my 50 top follower.. and thanks to padel kerana melengkapkan barisan askar2 readers atie... atie hargai sangat2...


tadi atie baru dapat tau semalam abah pergi berubat.. nak buang batu karang kat buah pinggang.. tadi baru je atie tengok batu karang tu.. kesian abah.. abah saja je tak nak bagitahu anak2 dia yang abah sakit...  yang lawaknya, boleh pulak adik atie a.k.a angah tanya abah ...


angah : abah kenapa kecik batu karangnya ?? tak sama pun macam kat dalam laut...
atie : berkata dalam hati.. "kau ingat perut abah tu laut tempat ternak batu karang ke hape?? " adei...
abah : geli hati dengar angah tanya macam tu...


atie pulak geli bulu ketiak hahahahaha... okay semua.. atie nak siap ni.. nak pergi makan kat luar.. heee, kes malas masak punya pasal.. sekali sekala, x pe.. daaa...




Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

2 comments:

sale_ehs gerrard said...

emm.. mcm igt jer kisah2 ni...

bLog atiE said...

huhuhu.. nak jugk buat.. sje nak melambakkan entri...
anyway tahniah kepada padel coz jd follower atie yg ke 50..
huhuhu..