Thursday, November 4, 2010

morning

assalamualaikum.. salam 1 malaysia * bajet aku sokong 1 malaysia..  dr pukul 2 pagi sampai sekarang aku tak tidur.. melayan dia sampai pukul 5.30 then bace cerpen pendek kat blog sru ... menarik cerpen2 kat blog dia.. lagi2 dapat pulak kat aku yang minat membaca, for sure lah selagi tak habis baca, jangankan tidur, makan, tengok tv, keluar jalan2, assigment memang aku tak pandang..  heee, kantoi pulak aku tak buat assigment...


aku ni memang minat sangat2 membaca.. kat rumah ni, berderet novel, magazine, buku islamic, and apa2 lah asalkan buku.. semua aku layan.. tapi the most of course lah novels.... ehh, aku bukan minah cintan cintun yang just layan love story je okay.. aku minat jugak novel bout investigation like sherlock holmes, novel triller like ADAM and Hatiku di Harajuku .. author dia lupa la pulak namanya...


dulu aku penah la bajet nak tulis novel with my friend, masturah.. but sekerat jalan je coz minat tu just for a while.. tapi nak dekat berapa chapter jugak la aku karang.. now aku pun tak ingat ada lagi tak folder tu coz computer kat rumah aku ni, dah banyak tempat dia jelajah.. entah hilang dah kot folder tu..


cerita yang aku cuba karang tu bout cinta remaja.. cinta masa sekolah menengah and banyak sangat rintangan.. watak dalam cerita tu pun aku guna nama kawan2 aku jugak.. it's like aku ceritakan balik kisah aku masa sekolah but campur jugak dengan kisah kawan2 lain then digubah menjadi one story.. watak utama dalam cerita tu aku tak ingat dah namanya.. yang aku ingat nama masturah, ryan, hamidah, izwan, amar, najmuddin, hidayah and yang lain dah tak ingat.. and of course nama aku tak ada tapi watak aku ada dalam cerita tu but ditukar ke nama lain.. tapi nama lain tu pun aku tak ingat dah.. heeee.. * ni mesti kes aku banyak tertelan semut...


hmmm, sebelum terlupa, sakit kepala aku dah hilang.. itupun sebab telan panadol... mengalah jua aku akhirnya pada panadol.. sakit kot.. gila kau nak tahan lagi.. cukup la aku tahan dari pagi semalam..  alhadulillah lega akhirnya..  hope that headache tak datang lagi..


dah tak tahu nak bebel apa... nanti kalau berterusan bagi jari ni menari kat keyboard, merepek pulak jadinya.. lastly, morning to all my readers and night to me yang baru nak tidur ..* itupun kalau tidur...
salam.. daaaa.....








Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: