Monday, October 25, 2010

6 jam tidur and keluar makan

huarggghhhh*baru bangun tidur... heeee.. dapat tidur 5 jam sahaja.. dengan hujan lagi.. urghh, memang sedap la tidur..perut aku sakit gara-gara makan nasi lemak pagi tadi.. adeiii...


mimpi aku tadi seronok sangat.. aku mimpi kawan2 sekolah aku.. aku mimpi aku masuk asrama yang sama dengan diorang.. wei, rindunye aku kat korang.. aku rindu saat2 disekolah dulu.. isk isk....


dan petang pulak, aku keluar dengan the gurlzz pergi makan.. heee.. kalau tak ikut tinggal la aku sorang2 mengenang nasib... heeee..  kami makan di speed tom yam.. menu aku.. tom yam putih, nasi putih and telur dadar.. alhamdulillah kenyang sampai esok pagi...
heeee....


apalagi, kalau dah kami, memang amat gila glamour..  silalah tatap kami yang cantik ni puas2... agak2 siapa yang tengok nanti muntah hijau, sila tekan butang pangkah di sebelah kanan atas page ni okay....


kami menggila di dalam kereta

farah, aku , aida and syaza

ohhh.. aku tahu kami semua memang comel


ayukan kami

macam pontianak je aku kat tengah2 tu

aida and farah 


last sekali, of course la gambar pemilik blog..
ohh, muka aku seperti tidak rela gambar diambil

cukup sudah dengan gambar kami.. nanti aku update lagi... kalau rajin la.. heeee.. salam semua.. love u all...








Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: