Saturday, October 30, 2010

first pillow handmade

yeah !!!! ohh aku sungguh bangga dengan diriku sendiri kerana berjaya membuat bantal  tapi dengan bantuan syaza juga.. kalau takde dia, tak jadi la bantal tu.. bantal untuk letak kepala okay.. tapi nak peluk pun boleh coz panjang bantal tu lebih kurang 1 depa... hahahaha.. baru la puas nak tidur kan... 


setelah penat aku and syaza menahan kekabu tu sampai aku terbersin2 and sakit hidung.. akhirnya jadilah pillow handmade by izzati and syaza.. tapi rupanya agak kelakar but kami berusaha okay.. mybe lepas ni kalau nak buat lagi bantal, akan senonoh sikit la daripada yang tadi.. huhuhu.. 


kekabu untuk bantal tu aku dapat dari tilam aku yang lama tu.. tilam tu dah tak guna.. dari buang macam tu je, better use it kan.. so terjadilah bantal galah ni.. namanye bantal galah coz dia panjang okay.. okay layan la picca ni...


ni la tilam yang aku dah rabakkan untuk amik kekabu.. hancur....

ni lah handmade bantal tu.. tapi kat sini tak nampak kegalahan bantal ni.. sape nak tahu panjang mana bantal ni, jenguk la umah aku.. hehehehe* suka2 je ajak orang datang rumah...

okay, cukup for this time.. aku nak melayan lagu jap...



Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: