Thursday, October 28, 2010

jalan2 cari pasal..

ehh ehh.. aku bukan nak cari gaduh la.. boring ni.. sebab tu buat tajuk entri macam tu.. now aku tengah jalan2 di blog readers yang lain.. heeee... rajin tak aku ni.. for now aku tertarik dengan blog SUS.. ni linknye -----> http://cutieyfelt.blogspot.com/... comel2 felt yang SUS buat.. tertarik menarik.. teringin nak beli but nanti tak tahu nak buat apa and nak bagi kat sape.. takpe la, nanti agak2 nak bagi kat sape2, aku tempah kat SUS okay....


sekarang ni aku tengah layan tv cerita upik abu dan laura sambil2 BW.. lepas ni nak sambung tengok movie oh baby.. cinta laura yang berlakon.. ceritanya about laura or baby dalam cerita ni masuk 1 sekolah ni for melayakkan diri untuk pertandingan menari.. like break dance la.. ceritanya lucu si.. heeee.. so sape2 rasa nak tengok, silalah lihat youtube okay.. jom layan OH BABY...


aduh kaki aku kebas coz duduk lama sangat.. kaki ni suka taw kebas2.. ni kalau si dia tahu kaki aku kebas, dia suka kacau.. tak tahula apa kes.. suka sangat membuli.. tapi bila aku tak dibuli oleh dia, nanti aku juga yang rasa janggal... heee.. okay for now... nak tengok tv jap.. daaa.. salam...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: