Wednesday, October 20, 2010

gedebushhhh

x de maknenye aku nak lompat dalam kolam.. nanti air masuk kepala and buat pening kepala.. petang tadi aku and housemate ( aida, syaza, farah ) pergi mandi kolam.. heeeee.. lama dah x mandi kolam... memang ada take pic but kabel hp aku hilang.. dah 1 kerja nak mencari.. malas la.. tgu kabel tu datang sendiri la.. huhu..


we all kenakan syaza ye di sana.. start with bertanding sape menyelam paling lama.. yg bertanding adalag, cik gorjess syaza, cik comel izzati * aku la tu, and cik cute farah.. aida sevagai pengadil coz dah taw da nafas aida pendek .. * heee, jgn marah.. mula2 nyelam x jd coz aida gelak2.. ggu konsterasi.. smpi la dah bpe kali, last2 mse syaza tengah nyelam, aku, farah and aida tinggalkan dia... hahahahaha.. gelak panjang kitorang.. even pak cik2 kat situ pun sama.. join the club la senang kata... heeee ... sorry syaza....
this some pic of us...






after mandi2 di kolam aku pergi la amik test darah for malaria tu.. adess sakit cket je... heeeee.... aku kelaparan 1 hari x makan.. apa lagi jalan2 cari makan..* sila nyanyi ikut versi lagu jln2 cr makan....
huhuhuuuu..... balik... basuh kain... makan... tengok cerita Asmara... rehat2 jap... tidur... heeee, that y entri bout kolam ni lambat...


now aku dah terbangun dari tidur pulak.. tengah cari mood nak tidur balik ni.. macam mane ek nak cari mood untuk tidur ??
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: