Wednesday, October 27, 2010

kusut

kepala ni kusut sangat2 sekarang... kusut di dalam, luar buat biasa.. macam takde pape berlaku.. orang kata kena selalu think positive.. macam mana nak think positive kalau dah kalau sampai macam tu.. arghhh... serius geram.. tapi tak tahu geram dengan sape.. tiba2 je perasaan ni datang.. haishhh, macam2 la...


lagi2 tengah blur tak tahu nak buat apa, lagi la tension.. serik tol.. betul2 serik.. tapi tak tahu serik dengan apa.. arghh, gila kot aku sekarang ni.. rasa macam nak memaki orang pun ada.. serius ni.. tapi kesian plak kat orang tu nanti.. tapi even aku nak maki pun, tak tahu nak maki sape.. adessss   t_____t....


ohh atie.. jangan la fikir bukan2 and macam2.. kau ni memang suka kan bila tengah tak buat apa2, mula la kau fikir macam2.. weh, macam mana ni..


dah mula gila agaknya aku ni.. arghh.. tensi tensi... blogwalking jom...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

3 comments:

Yua said...

jgn tensi2 ye dear =))

azhar said...

aii geram kat sapa tue...relaks tarik nafas panjang2 k...heheh

bLog atiE said...

itulah problemnye.. tak tahu geram kat spe... heee...