Tuesday, October 26, 2010

arghh busuk

busuk busuk busuk.. disebabkan kolej aku ni sedang dilanda wabak malaria, pihak management akan sembur ubat.. so so so so so busuk.. tak suka baunye.. tapi tahukah anda kalau tak disembur, nanti berjangkit kat aku or kawan2 ku or korang pulak... heeee.. okay2.. jom kita search about malaria ni okay... gunakan khidmat google la.. jom search symptoms2 malaria..

  • menggigil kesejukan
  • demam panas
  • sakit kepala
  • mual-mual
  • muntah-muntah
  • perut cramps
  • batuk kering
  • sakit-sakit otot dan sendi
so agak2 korang rasa symptoms2 macam tu, sila pergi check di hospital atau klinik berdekatan.. alhamdulillah, buat masa ni aku still lagi sihat walafiat..  tiada sakit apa2 just sakit2 yang biasa aku kena sahajalah.. so to all my friend and yang baca blog aku yang buruk ni, jagalah kesihatan anda.. ingatlah orang yang tersayang..* eceh, macam iklan kt tv dah.. heeee

Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: