Sunday, October 17, 2010

gossip with dear lina

assalamualaikum..
pagi yang happy buatku cz aku bergossip with my dearest friend lina amalina..
lina ni kawan sekolah aku dulu.. one of my pengawas gang.. she was very2 cute.. x percaya, see the pic lar..



hehehe.. cute kan lina ni.. but i know, u all akan cakap aku juga yg paling comel.. perasan.. thanks korg..
lina ni penolong ketua pengawas dalam group kitorg.. dia mmg layak untuk jawatan tu walaupun dia br menjadi pengawas kalau nak dibandingkan dgn aku ni yg dah 3 tahun jadi pengawas tp pemalas... hihihi..

aku betul2 salute dengan lina ni sebusy mana pun dia, dia sentiasa cemerlang dalam pelajaran.. and yg paling aku ingat.. lina ni quite gelabah sikit and ianya menghiburkan hati...if u read this... oppsss, jgn marah lina... hehehe... nanti x comel.. teheeee...

congrat for ur relation... keep it.. dalam perhubungan ni ada pasang surut dia.. kita just kena tabah harungi kalau nak kekal bersama yg tersayang.. remember ... GIRL POWER !!!!




Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: