Friday, October 22, 2010

terganggu

argghhh.. tidurku yang lena terganggu dengan bunyi ketukan di pintu yang membingitkan telinga..  siapa pulak yang datang rumah tengahari buta ni ?? aku pun bangun ke arah pintu dan membukanya.. terkejut kot.. awat ramai sangat abang2 ni.. anney india pun ada.. aku ingatkan apa la tadi.. rupanya nak sembur racun untuk elakkan malaria.. MALARIA okay.. ditegaskan disini, kaloj kami sedang mengalami wabak MALARIA. so langkah2 caution telah dijalankan untuk mengelakkan ramai lagi pelajar yang terjebak.. aku dengan muka baru bangun tidur, bagilah abang2 tu masuk.. owh, sungguh mengganggu tidurku yang lena..


lepas abis sembur2 1 rumah, dah tak dapat melelapkan mata balik.. aduhh, susah betul puteri ni nak beradu.. si dia pula menelefon. nak jumpa sebentar, ada benda nak tunjuk katanya.. owh, borang defer semester rupanya.. aku yang tak buat2 lagi.. heeee, pemalas la katakan... after that berchating2 and berdating2 di bawah blok sampai la dah tak tahu nak cakap apa.. memang la dah aku je yang kena bebel.. heeee, jangan marah kamu...  then tepat pukul 1, si dia balik rumah nak menunaikan solat jumaat katanya.. bagus2... macam tu la anak ibu.. heeeee....


aku pulak naik rumah menghadap laptop dan menaip entri ini.. apa aku nak bebel lagi ni ?? mata semakin pedih tapi tak boleh tidur sebab takut terlajak tidur... menguap dah tak terkira banyaknya.. baju tak packing lagi..


haaaa... sebelum terlupa.. to all my friends, kalau korang baca blog aku ni la, anda dijemput ke rumah aku pada 23.10.2010 petang hingga malam.. ada open house... kalau agak2 nak makan free datang la untuk memeriahkan lagi open house di rumah aku tu.. tapi to gurlz, sorry la, lecturer bujang depan rumah aku dah pindah.. melepas la korang nak mengorat.. aku pun melepas jugak.. heee.. jangan marah kamu... kedatangan korang semua amat dialu-alukan... alamat rumah aku no 17, jalan BB 4/3 taman banting baru, banting selangor...


aku bagitahu jalan masuk taman aku sahaja lah.. dari traffik light depan belok kiri.. roundbout pertama masuk pukul 3.. raoundbout kedua masuk pukul 12.. belok kanan.. pandang sebelah kiri dan masuk lorong 4/5 kerana nak masuk lorong rumah aku kena lalui lorong 4/5 .. then belok kanan dan kanan lagi.. anda akan nampak rumah yang dicat warna hijau.. kalau nampak ramai orang, tu lah rumah aku.. home sweet home... heeee... okay, semoga dapat cari rumah aku and dapat datang...




Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: