Wednesday, October 27, 2010

tag replied

soory matthew.. tak perasan aku ditag.. now aku akan jawab tag itu.. heee.. the question is ...



MENCARI IDENTITI BLOGGER
Once you have been tagged , you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits or goal about you .
At the end , choose 25 people to be tagged .
You have to tagged the person who tagged you
If i tag you , its because i want to know more about you .

kalau aku copy and paste balik entri CIK GADIS ATIE pun boleh.. tapi disebabkan aku ni rajin, aku akan taip la balik..

  1. nama penuh saya NURUL IZZATI BINTI MUHAMAD ZAKARIA yang membawa maksud cahaya kemuliaanku atau cahaya kekuatanku..
  2. berasal dari negeri kedah iaitu negeri jelapang padi but aku more to perak kot...
  3. lahir pada 5 julai 1991 pada pukul 11.15 malam.. hari tak ingat pulak..
  4. anak sulung dari 4 adik beradik and seorang perempuan..
  5. now study in software engineering di salah sebuah kolej swasta di negeri sembilan..
  6. love to read xpecially novels..
  7. dulu pernah berangan nak jadi fashion designer but disebabkan buku sketching hilang, terus lupakan niat tu.. heeee.. budak2 kan..
  8. love to swim and skuba diving... abah, jom pergi skuba lagi...
  9. amat takut kepada semua jenis serangga dan amat benci serangga.. xpecially kumbang...
  10. dari sekolah rendah sampai sekolah menengah aku seorang pengganas... ehhh, pengawas.. heeee...
  11. kadang2 aku ni suka menjerit tiba2.. heeee.. saja nak buat housemate aku cuak... hahaha...
  12. aku dan maggi tak dapat dipisahkan kot.. student kan.. makanan yang paling senang dan cepat, of course la maggi...
  13. aku suka coklat tapi tak suka kek coklat, biskut coklat, roti coklat, ais krim coklat... so aku just makan coklat sahaja.. like cadbury, kit kat, kinder bueno, and so on...
  14. suka main volleyball..
  15. dah ikut abah, suka tengok cerita cina sekarang..
  16. owh my lovely amar.. amar dalam cerita CHINTA tu okay.. jangan pikir lain.. it's ADI PUTRA... heeee...nak pikir lain pun boleh.. hahahaha...
  17. now i'm watching television...
  18. now i'm very very very hungry.. dah tak tahu nak cakap apa...
  19. aku ada 2 bear yang aku amat2 sayang.. baby and yoyot junior..
  20. jenis cepat tersentap.. heee.. 
  21. suka menangis sampai tak ingat dunia..
  22. sayang sayang keluarga saya dan dia juga...
  23. uhuk uhuk.. batuk pulak....
  24. arghh, kekeringan idea dah ni...
  25. love all my readers...
hahahahaha... akhirnya habis juga.. kepada yang ditag sila ambil perhatian okay.. nama2 yang terpilih adalah follower kesayangan aku.. heeee


silalah jawab tag yer.. aku pun kena jugak...





Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: