Thursday, October 28, 2010

tak seindah mimpi and dejavu

entri kali ni aku bukan nak karang cerita novel tak seindah mimpi.. just aku nak story sikit... ye, kadang2 mimpi tu indah tapi tak semestinye kehidupan yang kita lalui itu, seindah mimpi2 kita.. contohlah aku mimpi kahwin dengan anak raja, it's doesnt meant that semua tu akan jadi kenyataan..* kalau jadi betul2, melompat la aku.. mimpi tu mainan tidur... kalaulah mimpi2 indah aku menjadi kenyataan, bestnye lah...


kalau mimpi buruk2 tu, elak2kanlah dari jadi kenyataan..  taknak la jadi betul2 paling mimpi tu.. benci gila... tak payah la aku story pasal mimpi tu.. mimpi tu dah lama but aku teringat2 sampai sekarang sebab aku benci sangat2 pada orang dalam mimpi tu.. and dalam mimpi tu aku kena tindas dengan dia.. urghhh.. cukup tak suka... dah2, back to the story..


now DEJAVU.. pernah tak korang rasa macam perkara yang terjadi disekeliling korang pernah berlaku and benda tu berulang ?? pernah tak ?? pernah tak ?? mesti pernah kan.. sebab bila aku cakap pasal dejavu dengan kawan2, reaksi diorang seperti yang aku jangkakan... everyone pernah rasa dejavu ni...


dalam cerita matrix, keanu reeves ada sebut pasal dejavu bila dia nampak kucing hitam masa diorang otw balik dari jumpa yang terpilih tu.. aku suka tengok cerita matrix ni sebab ceritanya menarik and ada pakwe aku dalam tu * keanu reeves... heeeee.. kadang aku terpikir jugak, betul ke ada matrix dalam dunia kita ni.. ye la sebab dalam cerita tu, semua manusia boleh berubah jadi matrix and serang yang terpilih * keanu reeves...






dah melalut dah aku ni... ada siapa2 yang tahu movie2 lain selain matrix yang ada talk about dejavu ?? aku nak tahu coz nak try2 tengok... mana tahu melekat pulak kat cerita tu...  heee.. now aku tak berapa sihat.. gastrik datang lagi.. kejap lagi  nak makan ubat.. hahaha.. tulis entri dulu ni, baru makan ubat.. tak senonoh betul aku ni.. kalau mama tahu, mesti mama bising nanti... okay.. daaa.. salam...




Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

No comments: