Tuesday, November 22, 2011

menangis semahu-mahunya


entri kali ni bukan sebab kesedihan yang melampau or luahan hati kekecewaan.. yang memnangisnya bukan atie tapi LANGIT MENANGIS.. dari petang tadi lagi menangis.. kalau menangis sikit-sikit takpe, ni semahu-mahunya dia nangis.. tu belum campur dengan kilat sabung menyabung, guruh lagi.. tanjat boboi dengar bunyi guruh...


boleh dikatakan hampir 3 minggu jugak la bumi Banting ni sentiasa dibasahi hujan.. agaknya memang tengah musim hujan kot.. lagipun dekat dengan pantai kan so memang tak lari la dari kena tempiasnya.. ada 1 hari tu atie berbasah dalam hujan.. nak buat macam mana, ada payung, payung tu berhijrah pulak.. dari N9 ke putrajaya, lepas tu boleh pulak ke perak.. haihhh, tak paham betul... yang buat atie teringat-ingat kat payung tu sebab payung tu orang bagi... rindu kat payung tu.. O_o ..


petang tadi kan, atie kenakan orang.. hahaha, best kenakan org sebab selama ni dia je kenakan atie kan, kali ni atie pulak kenakan dia.. baru dia tau erti penyesalan.. hahahaha.. tapi atie kenakan takde la seteruk macam yang dia kenakan.. atie kenakan dia kejap je, dia kenakan atie 1 hari tau.. penyeksaan perasaan betul.. haihh, hari-hari la kena buli dengan dia nanti tapi takpe, atie suka.. walaupun kadang-kadang tu sampai geram atie dibuatnya.. hehe.. okbai...

Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

4 comments:

syahirah said...

sape yg suka kenakn sis tu ??

atie zakaria said...

@syahirah spe lg klu bukan cik abg kite.. kalau x kenakan 1 hari, x sah..

hari ni sis kenakan dia pulak.. padan muka.. hehehe...

syahirah said...

hakhakaha padan muka !
ckp ngn dia sye gelakkn dia

atie zakaria said...

@syahirah hehe.. i will dear... ^_~