Tuesday, November 22, 2011

selamat pagi dunia

selamat pahi dunia.. alhamdulillah Tuhan masih lagi benarkan atie bernafas kat dunia ni.. setiap pagi atie bersyukur kerana dapat lagi merasa kenikmati hidup di dunia ni... walaupun banyak dugaan yang perlu kita tempuh, jangan pernah mengeluh kerana dapat mencelikkan mata lagi merupakan satu peluang untuk kita merebut sebanyak pahala yang boleh untuk bekalan diakhirat...

fuhhhh, panjang ya mukadimah di atas.. bukan sebab hari ni baru atie sedar ya, dah lama dah atie sedar pasal benda ni cuma hari ni baru rajin nak melafazkan.. jangan pulak fikir *erk, atie ni demam ke hari ni?? tiba-tiba ber'MUKADIMAH' ni.. ahakkk.. sekali, sekala, ubah la sikit kan.. mana tau ada yang "sentap" ke baca.. ye laa, selama ni tak pernah bersyukur kan.. dah tau 'sentap' apalagi, silalah buat sujud syukur ya..

jap lagi atie nk masak nasi goreng, sapa nak meh terbang gi rumah atie.. banyak pun sebab nasi majlis semalam banyak lebih, tak nak basi, masak nasi goreng laaa.. Jangan Membazir, nanti tuhan marah.. kan membazir tu amalan syaitonnirrajim... 

rumah pun tunggang langgang sebab penuh dengah hadiah majlis semalam.. itu belum lagi jap lagi kena tolong abah packing baju.. abah tiba-tiba pulak kena fly pergi tahailand.. wuuu wuuu T_T, nak ikut.... abah makan angin sorang, tinggalkan atie.. sob sob.. ehh, mana ada ayah yang nak pergi makan angin sorang2 tak ingat kat anak.. abah pergi sebab ada kerja.. tssskkk.. takpe, nanti turn kitorang 1 keluarga akan tiba.. hehehe.. *tak sabar ni ...

sorry semalam  letak end call.. atie mengantuk sudah..
lagipun dia dah sedar tak sedar dah..tak boleh nak buat apa..huhu..
so sama-sama dah tido.. heee..

Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

4 comments:

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

Majlis apa tuh ? wee tggu kat rumah jap lagi Ieqa sampai :) haha

atie zakaria said...

@♥ Ieqa Chilleos♥ majlis tu smlm lah ieqa.. hari ni sesi bukak hadiah.. hahaha...

meh2, kita bukk hadiah sama2.. ^_^..

nurkaloi said...

mjlis pe tu
siap dpt byk adiah ag heheh

atie zakaria said...

@nurkaloi my mom cikgu tadika.. mlm td ada majlis penyampaian sijil.. so bnyk la hadiah kena bg and ank murid pn bg hadiah kt guru sbb last jumpe..