Thursday, November 17, 2011

Pagi-pagi dah sibuk

bangun pagi gosok gigi, cuci muka, mandi pagi.. ehh, ni bukan sekolah tadika yg setiap pagi kena nyanyi lagi ni.. huhu..  pagi2 lagi atie dah bangun, siram pokok.. kesian pokok2 tu tak dimandikan.. padahal mereka2 dah berbakti bagi kita oksigen setiap hari... bersyukur .. * br hari ni nak bersyukur ..

disebabkan hari ni kena tempuh hari yang sukar, awal2 pagi dah persiapkan diri supaya takde apa2 jadi.. lap2 wedges supaya takdelah orang nampak "budak ni tak senonoh pakai kasut kotor.. tak khelasss langsung"  derr, tak nak malu, atie dah lap2 wedges.. and untuk elakkan kemelecetan, atie gosok2 lilin kat wedges tu..

sila telengkan kepala kalau nak tengok dengan kadar jelas.. huhu..

tengah lap2 wedges ni, terpandang pulak anak2 atie ni.. alololo, tomeinya.. nak keluar jalan2 ek.. nanti petang ya.. tunggu atie balik dari berjuang untuk diri sendiri kejap lagi.. petang nanti atie bawak  korang keluar ya..


lapar ek.. makan sampai muncit.. hahahahaha... jangan noty2 tau atie takde.. kalau tak, no carrot hari ni.. ada paham.. okbai...
Kamar Tulisku, Coretan Diriku, Rentetan Hidupku

4 comments:

RAWSHADE said...

comel betul arnab-arnab tu.. mesti kuat makan.. montel je tu..huhu

Qaseeh Tolia said...

Cantik kasut tu..ada lebih x??

atie zakaria said...

@RAWSHADE memang kuat pn... kejenye makan je..

atie zakaria said...

@Qaseeh Tolia takde dh.. itupn nasib dpt sbb mse tu last puasa so stok dh habis.. itulah last..